У рамках
Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності Hаціональний
проєкт з медіаграмотності Фільтр Міністерства культури та інформаційної
політики, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Шведське
посольство запрошували учнів 9-11 класів створювати власні відео та
подкасти на соціально важливі теми. Національний конкурс має на меті
мотивувати молодь до вивчення медіаграмотності шляхом створення власного
медіаматеріалу, а також показувати переваги споживання якісного контенту.
З 25 жовтня до
24 листопада учасники подавали на
конкурс створений власноруч відеосюжет або подкаст на одну з трьох тем: «Здоров'я»,
«Екологія» або «Історія», які надихають…
Учасником даного
конкурсу стала Макарчук Світлана, учениця 9 класу, член гуртка «Юні екологи» та член шкільного лісництва. Пройшовши
тест з медіаграмотності, який допоміг підготувати матеріал, прослухавши прямі
етери та попередній пітчинг ідей за участю експертів і журналістів, Світланою
було знято коротке відео відповідно до вимог конкурсу «Репортер» на тему:
«Шкільний дендропарк». Адже цей осередок зібраних рослин є окрасою нашого
шкільного подвір’я. Він був створений з ініціативи адміністрації школи,
колишнього учителя біології Гончар Н. В. та при підтримці ДП «Бершадський лісгосп».
“З 2018 року
Швеція запровадила нову навчальну програму в школах, яка зосереджена на наданні
учням навичок цифрової інформації з 6-річного віку. Цей підхід не тільки
допомагає дітям розпізнавати фейкові новини, але й допомагає розвивати критичне
мислення та вивчати затребувані ІТ навички, які знадобляться їм у майбутньому.”
- зазначив Посол Швеції в Україні Тобіас Тиберг. “Конкурс «Репортер» - чудова
можливість для української молоді перейняти вдалий досвід зі Швеції та
підвищити свої навички медіаграмотності” - додав він.
А ми будемо з
нетерпінням чекати на результати конкурсу «Репортер» та нові проєкти від
організаторів.
Немає коментарів:
Дописати коментар